„GIF me food” – kampania wizerunkowa marki PizzaPortal.pl
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 0
3.12.2018

„GIF me food” – kampania wizerunkowa marki PizzaPortal.pl

Platforma do zamawiania jedzenia przez Internet PizzaPortal.pl rozpoczyna kampanię reklamową „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIF-y, którymi internauci chętnie posługują się w trakcie sieciowych rozmów.

Kampania bazuje na symbolice i sposobie komunikacji świata online. Spoty nie opowiadają linearnej historii, ale wykorzystują krótkie, zapętlone sceny znane z animowanych GIF-ów czy memów internetowych. Historie odwołują się do realiów związanych z zamawianiem jedzenia, takich jak spotkanie ze znajomymi czy mecz piłkarski. Tempo ich zmian jest bardzo szybkie – podobnie jak tempo przepływu informacji online.

Realizując strategię digital first, marka stworzyła spoty przygotowane w pierwszej kolejności do publikacji w Internecie. Będą one także emitowane w telewizji. Poprzez nową platformę komunikacji PizzaPortal.pl chce podkreślić internetowość swojej działalności, różnorodność potraw dostępnych na portalu oraz wygodę korzystania.

Początkowo może wydawać się, że nasza nowa kampania, której fundamentem są animowane GIF-y, skierowana jest tylko do ludzi młodych. Nie jest to jednak prawdą. GIF-y osadzone są w kulturze Internetu już od ponad 20 lat, stanowiąc ponadpokoleniowy język komunikacji.

Dlatego na nasze reklamy zwróci uwagę nie tylko student, ale także 40-latek pamiętający słynną animację „Dancing baby”, która była jednym z pierwszych GIF-owych virali na świecie. Sięgamy po technikę komunikacji i symbolikę silnie zakorzenioną w DNA Internetu, by jeszcze bardziej podkreślić spójność tych realiów z ideami platformy do zamawiania jedzenia online – mówi Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.

  • Kreacja: FCBBridge2Fun (pomysł, scenariusz i nadzór kreatywny: Agnieszka Stypa, Monika Światek-Król, client service: Emilia Błaszczak)
  • Produkcja: Flota Filmowa (Małgorzata Gałka, Wiola Łabędź)
  • Reżyser: Łukasz Zabłocki
  • Planowanie i zakup mediów: Starcom (Publicis Media)
  • Public relations: 38PR & Content Communication

3 grudnia 2018