GfK zbada emocje w czasie testowania reklam - Marketing przy Kawie
GfK zbada emocje w czasie testowania reklam
  • 0
  • 1
21.02.2013

GfK zbada emocje w czasie testowania reklam

21 lutego GfK włączyła do swojego systemu testowania reklam moduł Emo Scan, czyli nagrodzone w Niemczech narzędzie do biometrycznego pomiaru reakcji emocjonalnej odbiorcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 lutego 2013

20 lutego 2013