GfK: Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w Europie
  • 0
  • 1
17.09.2015

GfK: Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w Europie

Polacy przeznaczają 34 proc. wszystkich dochodów na wydatki w handlu detalicznym. Jest to wartość wyższa od średniej europejskiej, ale identyczna jak 2013 r. W 28 analizowanych krajach UE udział sprzedaży detalicznej w konsumpcji prywatnej w minionym roku spadł, osiągając poziom 30,9 proc. (2013: 31,2 proc., 2012: 31,4 proc.) – wynika z badania GfK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 września 2015