GfK Polonia zamienia dzienniczki na skanery
  • 0
  • 1
7.08.2010

GfK Polonia zamienia dzienniczki na skanery

Firma badawcza GfK Polonia zmieniła sposób uzyskiwania danych od respondentów z Panelu Gospodarstw Domowych. Ręczne zapisywanie informacji o zakupach w dzienniczkach zastąpiono nową metodą, opartą na skanerach kodów kreskowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.08.2010

Ewa Farna twarzą kosmetyków Oriflame Very Me

Ewa Farna została twarzą kosmetyków do makijażu dla dziewcząt Oriflame Very Me. Współpraca z piosenkarką zakłada udział gwiazdy w kampanii promocyjnej nowej linii, która obejmuje sesje zdjęciowe, wykorzystanie wizerunku w katalogu i na stronie internetowej, udział w spotkaniach z konsultantami, a także w niestandardowej formie reklamy na łamach młodzieżowych czasopism. Kontrakt zawarty został od początku lipca na rok.