GfK: Polacy coraz chętniej kupują makarony pełnoziarniste i kolorowe. Wzrasta rola supermarketów i dyskontów
  • 0
  • 1
11.03.2015

GfK: Polacy coraz chętniej kupują makarony pełnoziarniste i kolorowe. Wzrasta rola supermarketów i dyskontów

W 2014 r. rynek makaronów w Polsce odnotował 2-proc. wzrost ilościowy w odniesieniu do analogicznego okresu 2013 r. Wartościowo rynek wzrósł również o 2 proc., przy stabilnym poziomie cen – wynika z analizy GfK. Coraz popularniejsze stają się makarony pełnoziarniste i kolorowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47353 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 marca 2015