GF Darwin, Mamagerka, Agata Berry i inni influencerzy promują Konto jakże osobiste Alior Banku
  • 0
  • 1
15.07.2021

GF Darwin, Mamagerka, Agata Berry i inni influencerzy promują Konto jakże osobiste Alior Banku

Alior Bank wystartował z kampanią z influencerami, promującą „Konto jakże osobiste” oraz aplikację mobilną. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu i W Kawiarence.

Internauci zobaczą, jak korzystając z rozwiązań banku, można ułatwić sobie codzienne życie nie tylko w kwestiach związanych z finansami. Celem kampanii jest przedstawienie Alior Banku jako marki, która dzięki szerokiej ofercie rozwiązań i usług potrafi zaspokoić codzienne potrzeby klienta – również te pozabankowe. Influencerzy przygotują artykuły poradnikowe. Pokażą m.in., jak oduczać się starych nawyków, optymalizować codzienne zadania i zarządzać czasem.

Alior Bank będzie partnerem tych publikacji. W kampanii promowane są:

  • korzyści Konta jakże osobistego, które klienci mogą dostosowywać do swoich potrzeb,
  • funkcje aplikacji Alior Mobile i bankowości internetowej Alior Online.

Do kampanii zaprosiliśmy pięciu twórców o różnych zasięgach i społecznościach, którzy codziennie inspirują swoich odbiorów. Punktem wyjścia dla idei naszej kampanii była umiejętność przyszłości: „unlearn”, czyli oduczanie się starych nawyków. Zależało nam, by zachęcić odbiorców do innego spojrzenia na swoją codzienność i zachęcić ich do małych zmian, które mogą mieć dużą siłę.

Pozornie błahe zadania, które wykonujemy każdego dnia bez zastanowienia, zrobione inaczej, bardziej „smartnie”, pozwolą odzyskać więcej wolnego czasu. A ten możemy przeznaczyć na przyjemności i to, co jakościowe, a nie konieczne do zrobienia – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL & Buzzgrow.

W ramach kampanii powstaną wpisy blogowe, posty w social media, wideo na YouTube oraz wyzwanie na Instagramie. Działania promocyjne startują 15 lipca i potrwają miesiąc. Kampanię przygotowały: agencja PZL, która współpracuje z Alior Bankiem oraz Buzzgrow, odpowiadająca za komunikację w Internecie i influencer marketing.

  • 1
influencerzy promują Konto jakże osobiste

Influencerzy promują Konto jakże osobiste Alior Banku

15 lipca 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2021

Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillard

Reputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.