Geolokalizacja w Polsce na przykładzie serwisu Foursquare
  • 1
  • 4
3.12.2012

Geolokalizacja w Polsce na przykładzie serwisu Foursquare

Foursquare (4sq) to serwis geolokalizacyjny dostępny w wersji internetowej oraz w postaci darmowej aplikacji na smartfony. Pozwala zameldować się w różnych miejscach i dzielić tą informacją ze znajomymi. Sierpniowy raport „Foursquare w Polsce”, sporządzony przez MSLGroup Social Hive Poland pokazuje, że usługa ma już 20 tys. użytkowników w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2012

30 listopada 2012