Generator Rex bohaterem jesiennej kampanii marki Chipicao (wideo)
  • 1
  • 1
23.09.2011

Generator Rex bohaterem jesiennej kampanii marki Chipicao (wideo)

23 września rozpoczyna się jesienna kampania marki Chipicao z portfolio Chipita Poland. Głównym elementem akcji promocyjnej jest telewizyjna kampania reklamowa. Wspierają ją aktywności w magazynach dziecięcych, na produktowej stronie www.chipicao.pl, w serwisach internetowych oraz działania PR. Główną postacią jesiennej kampanii jest znany i lubiany przez dzieci bohater kreskówek, Generator Rex.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Kampania banerowa konkursu „Zdrowe zatoki”

We wrześniu br. zainaugurowano X edycję ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowe zatoki”, pod patronatem marki Ibuprom Zatoki z portfolio Ibupromu (USP Zdrowie). Głównym elementem akcji jest objazd mobilnego gabinetu termowizyjnego, w którym Polacy mogą korzystać z bezpłatnych badań w kierunku rozpoznania zapalania zatok przynosowych. W tym roku o przebiegu trasy decydują internauci, którzy mogą głosować na swoje miasta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Najlepsi „Zaklinacze Mango” na wielkoformatowej reklamie

Marka Lipton Ice Tea zakończyła akcję o nazwie „Zaklinacze Mango”, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego wariantu smakowego herbaty mrożonej Lipton Ice Tea Green Mango. W lipcu na facebookowym profilu marki dostępna była aplikacja dla wirtualnych tancerzy. Zdjęcia najlepszych z nich znalazły się na wielkoformatowej siatce outdoorowej w centrum Warszawy. Reklamę można oglądać do końca września.

22 września 2011