- 0
- 1
Generali z kampanią skierowaną do przedsiębiorców
Kampania „Generali, z myślą o zdrowiu pracowników” stanowi etap budowania wizerunku marki jako partnera, który dba o dobrostan klientów, ich zespołów oraz ich bliskich.
Według 56. edycji raportu „Monitor Rynku Pracy”, przygotowanego przez Randstad w 2024 r., dla 48% pracowników prywatna opieka zdrowotna to jeden z najważniejszych benefitów.
Zapewnienie go przynosi korzyści nie tylko zatrudnionym, dając im łatwiejszy i szybszy dostęp do lekarzy specjalistów czy badań profilaktycznych. Pomaga również samym pracodawcom. Troska o zdrowie zespołu:
- zwiększa konkurencyjność firmy,
- wspiera jej wizerunek jako odpowiedzialnego pracodawcy,
- pomaga ograniczać absencję chorobową.
„Generali, z myślą o zdrowiu pracowników” to grupowe ubezpieczenie zdrowotne stworzone z myślą o małych i średnich firmach – od trzech zatrudnionych osób. Dzięki niemu pracownicy i ich rodziny zyskują łatwy dostęp do:
- lekarzy specjalistów,
- badań w ponad 3,5 tys. placówek i 2 tys. laboratoriów w całej Polsce, również w mniejszych miastach.
Kampania została oparta na idei, że szefostwo to mózg firmy, a pracownicy to jej serce. Firma to żywy organizm, który funkcjonuje sprawnie tylko wtedy, gdy dba o swoje najważniejsze organy. Dlatego warto troszczyć się o ludzi, oferując im najlepsze korzyści pozapłacowe – również te związane ze zdrowiem. Ubezpieczenie umożliwia objęcie ochroną nie tylko pracowników, ale także ich bliskich – partnerów czy dzieci. Ta inicjatywa ma odzwierciedlać podejście Generali, które od lat chce stawiać klientów, jak i pracowników w centrum wszystkiego, co robi.
– Jest to pierwsza kampania marketingowa przygotowana zgodnie z nową, globalną platformą komunikacji „Here Now” (w Polsce: „Tu Teraz”). Chcemy nią dotrzeć do właścicieli i decydentów małych oraz średnich firm. Dlatego postawiliśmy na szeroką kampanię digitalową z mocnym akcentem w mediach społecznościowych. Wsparciem jest landing page kampanii, na którym można znaleźć więcej informacji o ofercie i sprawdzić, jak w prosty sposób zadbać o zdrowie swojego zespołu – podkreśla Katarzyna Rakowiecka, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Generali Polska.
Za strategię, pomysł kreatywny i realizację odpowiada zespół WPP. Działaniami mediowymi zarządza dom mediowy Dentsu.

