Generali Polska wybrało agencję employer brandingową
  • 0
  • 1
29.06.2021

Generali Polska wybrało agencję employer brandingową

Generali Polska nawiązało współpracę z Grow w zakresie realizacji działań związanych z employer brandingiem. Głównym zadaniem agencji jest promocja ubezpieczyciela wśród kandydatów do pracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2021

Polacy w social media 2021. Analiza SentiOne

Ze wszystkich serwisów społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka – wynika z analizy SentiOne. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugi co do popularności jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2021

Koniec obostrzeń dla gastronomii. Czy Polacy chętnie wrócili do restauracji? Wyniki badania

Z końcem kwietnia po pół roku zamknięcia rząd podjął decyzję o częściowym zniesieniu obostrzeń dla gastronomii. Od 15 maja zaczęły działać ogródki, a 28 maja nastąpiło pełne otwarcie. Jak to przełożyło się na odwiedziny w lokalach? Placeme, firma specjalizująca się w usługach typu location intelligence przygotowała analizę ruchu w gastronomii w okresie styczeń 2020 – czerwiec 2021 r.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2021

Szybki wzrost sektora odzieżowego dzięki popularyzacji trendu athleisure – pokazuje ranking BrandZ 2021

Według rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za 2021 r. marki odzieżowe znalazły się w gronie najszybciej rosnących uczestników zestawienia. Stało się to za sprawą klientów, którzy chętnie uzupełniali szafy o ubrania w stylu athleisure, czyli ubrania sportowe do noszenia na co dzień (z ang. athletic – sportowe, leisure – czas wolny). Opublikowane wyniki wskazują, że w ciągu ostatniego roku kategoria odzieży zwiększyła wartość o 53%, wyprzedzając pierwszą dziesiątkę marek z segmentu mediów i rozrywki i plasując się na drugim miejscu, za markami technologicznymi.