Gdzie i dlaczego najchętniej kupują Polacy? Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
31.05.2016

Gdzie i dlaczego najchętniej kupują Polacy? Badanie ARC Rynek i Opinia

Zaufanie Polaków do sklepów wielobranżowych to wypadkowa kilku elementów, m.in. poziomu obsługi, cen oraz programów lojalnościowych. 40% Polaków stwierdza, że trudno im ocenić, czy strategia sklepów jest względem nich uczciwa. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 maja 2016