Gdy reklamy pachną
  • 0
  • 1
11.08.2006

Gdy reklamy pachną

Instytut Psychologii UJ przeprowadził przy współpracy domu mediowego PRO Media House badania na temat roli zapachu w reklamie papierowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2006

Jedno z najnowocześniejszych muzeów otworzy podwoje już we wrześniu

Przygotowania do uroczystych obchodów 150 rocznicy powstania Browaru w Żywcu nabierają przyspieszenia. Dobiegają końca prace związane z uruchomieniem Muzeum Browaru Żywiec, które otworzy swoje podwoje dla zwiedzających 9 września, podczas Wielkiej Gali Jubileuszowej.Obok unikatowego muzeum, niewątpliwą atrakcją Gali, będzie udział w imprezie najpiękniejszych Polek z Klubu M jak Miss. Panie, kwestować będą na terenie Browaru na rzecz domu samotnej matki. O podniebienia gości zadba Szef Kuchni Hotelu Jan III Sobieski, Robert Sowa.