Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej
  • 0
  • 14
17.04.2020

Gdańsk prezentuje efekty wprowadzenia uchwały krajobrazowej

Od końca okresu dostosowawczego uchwały krajobrazowej Gdańska minęły blisko 2 tygodnie. 24-miesięczny etap dostosowania upłynął w trakcie epidemii koronawirusa. Wielkoformatowe reklamy, które były obecne w przestrzeni miasta od lat, stopniowo z niej znikają. Miasto prezentuje efekty na zdjęciach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49315 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Arian

9 miesięcy temu

Jest mniej reklam, ale czy jest lepiej...?

kobuz

9 miesięcy temu

@Arian: O to to, w ślad za znikającymi reklamami powinny iść konkretne działania estetyzacyjne. Teraz to krajobraz po bitwie... nagie billboardy, puste słupy, zagrzybione elewacje.

Kris

9 miesięcy temu

w kilku przypadkach jest zmiana na plus, reszta straszy teraz zniszczoną elewacją. Na wielu prywatnych posesjach zwłaszcza nie w centrum te najbrzydsze banery dalej szpecą. Kolejny przykład, że ustawa jedno a rzeczywistość drugie.

17 kwietnia 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
17.04.2020

Energiczne klipy w marcu. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Reklamowy marzec w serwisie YouTube przyniósł wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony to święto kolorów w reklamach Samsunga lub eObuwie.pl, z drugiej zaś – temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce w minionym miesiącu?

16 kwietnia 2020