„Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórcza w październiku – IMM - Marketing przy Kawie
„Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórcza w październiku – IMM
  • 0
  • 3
25.11.2013

„Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórcza w październiku – IMM

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” to media, na informacje których powoływano się najczęściej w październiku – wynika z analizy IMM. Najpopularniejsze tematy to referendum odwoławcze w Warszawie oraz, niezmiennie, sytuacja polityczna w kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 listopada 2013