„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcze w maju – czerwcowy raport IMM - Marketing przy Kawie
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcze w maju – czerwcowy raport IMM
  • 0
  • 3
30.07.2013

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórcze w maju – czerwcowy raport IMM

W czerwcu najczęściej cytowano „Gazetą Wyborczą”, przed „Rzeczpospolitą” i tygodnikiem „Polityka”. W ścisłej czołówce znalazły się też „Wprost” i TVN24 – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2013

29 lipca 2013