Gazela Biznesu dla KRISPOL
  • 0
  • 1
22.03.2006

Gazela Biznesu dla KRISPOL

Firma KRISPOL już po raz trzeci otrzymała prestiżowe wyróżnienie od redakcji „Puls Biznesu”, która w grudniu ubiegłego roku zakończyła VI edycję rankingu „Gazele Biznesu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2006

Falvit® Everest Expedition 2006

21. marca w Centrum Olimpijskim został oficjalnie zainaugurowany projekt wspinaczkowy Martyny Wojciechowskiej Falvit® Everest Expedition 2006. Równo za tydzień sześcioosobowy zespół w składzie: Bogusław Ogrodnik (kierownik wyprawy), Martyna Wojciechowska (organizator wyprawy), Jura Jermaszek (kierownik sportowy), Dariusz Załuski (operator), Janusz Adamski oraz Wojciech Trzcionka (specjalny wysłannik Polskapresse, wydawcy „Słowa Polskiego Gazety Wrocławskiej) – rozpocznie trwające dwa miesiące przedsięwzięcie, którego celem jest zdobycie najwyższego szczytu świata – Mount Everest (8 848,43 m n.p.m.).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2006

Mistrzostwa w Gazeta.pl

Na portalu Gazeta.pl rusza serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w piłce nożnej. Internauci będą mogli na bieżąco śledzić przygotowania do Mundialu, obserwować poczynania polskiej kadry oraz poznać prognozy piłkarskich ekspertów. Po rozpoczęciu mistrzostw pojawią się najświeższe informacje z boisk i stadionów, nieustannie aktualizowane i komentowane. Oprócz wiadomości w serwisie znajdą się również wywiady z zawodnikami i trenerami, felietony oraz galerie zdjęć, a także interaktywne atrakcje dla użytkowników – fora, sondaże, konkursy... i wiele niespodzianek.

21 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2006

Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Oliwy

Rusza nowa kampania olejów Platinum, za którą odpowiedzialna jest współpracująca z ich producentem – firmą Orlen Oil, agencja Focus Advertising. Kampania będzie realizowana w telewizji – w postaci spotów 30” i 15”, radiu i prasie (m. in. „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Super Express”, „Newsweek”, a także w licznych tytułach motoryzacyjnych, m. in. „Auto Świat”, „Auto Moto”, „Motor”). Jest to kampania wizerunkowa połączona, według sprawdzającej się od lat strategii marketingowej dla brandu Platinum, z kampanią prosprzedażową. W ramach tej części kampanii zorganizowana zostanie loteria Max Nagrody dla konsumentów – stąd dwa formaty spotów telewizyjnych – klasyczny wizerunkowy trzydziestosekundowy i piętnastosekundowy – informujący o loterii.