Gatta wybrała Touch.PR
  • 0
  • 1
15.04.2022

Gatta wybrała Touch.PR

Z początkiem kwietnia marka rajstop, bielizny i odzieży Gatta rozpoczęła współpracę z Touch.PR. Poznańska agencja zajmie się realizacją działań komunikacyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2022

14 kwietnia 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2022

Koalicja „Razem przeciw dezinformacji” Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland

Dezinformacja to potężna broń, która w realny sposób może negatywnie wpływać na kraje i bieg ich historii. Dlatego musimy działać tu i teraz, by powstrzymać skutki jej użycia – podkreślają wspólnie członkowie Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Demagog i Fundacji Digital Poland. To właśnie z inicjatywy tych organizacji powstała koalicja „Razem przeciw dezinformacji”. Poprzez różnorodne działania edukacyjne chce ona walczyć z tym szkodliwym zjawiskiem.