Gastronomia liderem wydatków na reklamę w branży turystycznej. Łączne wydatki sektora w II połowie 2015 r. wzrosły o 10%
  • 0
  • 13
20.06.2016

Gastronomia liderem wydatków na reklamę w branży turystycznej. Łączne wydatki sektora w II połowie 2015 r. wzrosły o 10%

W drugiej połowie 2015 r. branża turystyczna wydała na promocję ponad 109 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 r. wydatki były wyższe o 10 mln zł (+10%). W ujęciu całorocznym inwestycje mediowe tego sektora wyniosły nieco ponad 227,5 mln zł, wzrastając o 13% w porównaniu do 2014 r. – podsumowuje dom mediowy Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2016

17 czerwca 2016