„Gangnam Style” buduje markę kraju (wideo)
  • 1
  • 1
26.10.2012

„Gangnam Style” buduje markę kraju (wideo)

Jak twierdzi minister finansów Korei Południowej, internetowy hit „Gangnam Style” skutecznie buduje markę kraju jako przykład kreatywności i międzynarodowej konkurencyjności Korei.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

plinka86

11 lat temu

Flash mob

Jeszcze bardziej popularne od hitu są tworzone do niego flash mob - y. Cały świat oszalał na punkcie tego hitu i jest on rekordem wśród piosenek wybieranych do flash mob - a. Przykład, który widziałam to Kielce, w których flash mob poprowadziła maskotka pandy: http://www.youtube.com/watch?v=Rp0n6UY1Tcw&feature=watch_response

26 października 2012

25 października 2012