Gala European Trusted Brand
  • 0
  • 1
26.04.2005

Gala European Trusted Brand

W 2005 roku po raz piąty przyznano Złote i Srebrne Godła największego europejskiego sondażu konsumenckiego European Trusted Brand, którego inicjatorem jest Reader’s Digest. Przedstawiciele 60. nagrodzonych marek odebrali wyróżnienia podczas Gali European Trusted Brand, która odbyła się 26. kwietnia 2005 roku w hotelu Sheraton w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2005

Grupa Euro RSCG intensyfikuje działania New Business

Na początku kwietnia br. do Euro RSCG dołączył Marcin Gerc, który objął nowo utworzone stanowisko New Business Director. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja oraz zarządzanie informacją i przetargami new business dla grupy Euro RSCG w Polsce. Utworzenie nowego stanowiska jest wynikiem strategii zmierzającej do oferowania Klientom spójnej i efektywnej komunikacji, której elementy dostarczane są przez poszczególne podmioty Euro RSCG.