Futura Media z nowym logo i identyfikacją wizualną - Marketing przy Kawie
Futura Media z nowym logo i identyfikacją wizualną
  • 0
  • 2
29.01.2013

Futura Media z nowym logo i identyfikacją wizualną

29 stycznia Futura Media, agencja reklamowa specjalizująca się w reklamie ambientowej, zaprezentowała nowe logo oraz stronę internetową ze zmienioną identyfikacją wizualną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 stycznia 2013

28 stycznia 2013