Fundacja Świętego Mikołaja pomaga i uczy pomagać - Marketing przy Kawie
Fundacja Świętego Mikołaja pomaga i uczy pomagać
  • 0
  • 1
5.03.2008

Fundacja Świętego Mikołaja pomaga i uczy pomagać

Fundacja Świętego Mikołaja od kilku lat organizuje kampanie o charakterze społecznym i kulturalnym, w tym tak dobrze rozpoznawalne jak Mama w pracy i Grunt to rodzina. Mało kto jednak wie, że Fundacja nie tylko pomaga, ale także uczy jak pomagać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
5.03.2008

Pół roku NewConnect i jeden miesiąc społeczności All the People

W zaledwie 6 miesięcy od uruchomienia rynku NewConnect 36 spółkom udało się zdobyć na nim ponad 190 mln zł kapitału na rozwój. Jednocześnie upływa miesiąc od uruchomienia internetowej społeczności „NewConnect All the People” integrującej środowisko inwestorów, maklerów, przedsiębiorców oraz ich doradców. Jeszcze do końca tego tygodnia trwa konkurs z nagrodami na nazwę statuetki wręczanej spółkom podczas debiutów na NewConnect.