Fundacja Lego przeznaczy 143 mln dol. na przeciwdziałanie problemom wczesnego dzieciństwa - Marketing przy Kawie
Fundacja Lego przeznaczy 143 mln dol. na przeciwdziałanie problemom wczesnego dzieciństwa
Advertisement
  • 0
  • 1
18.02.2022

Fundacja Lego przeznaczy 143 mln dol. na przeciwdziałanie problemom wczesnego dzieciństwa

Fundacja Lego ogłasza wart 143 mln dol. globalny program wymierzony w narastające problemy, których doświadczają dzieci na wczesnym etapie rozwoju, a które negatywnie wpływają na rozwój przyszłych pokoleń. To największa dotacja przekazana kiedykolwiek przez tę fundację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 lutego 2022

17 lutego 2022