Fundacja Instytut Nowej Europy przygotowała raport „Branding Polski”
  • 0
  • 1
9.12.2020

Fundacja Instytut Nowej Europy przygotowała raport „Branding Polski”

Czy Polska jest dziś marką rozpoznawalną? W jaki sposób budujemy swoją rozpoznawalność na świecie? Co należy zrobić, by była ona większa i przynosiła pożądane rezultaty? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w raporcie „Branding Polski” Fundacji Instytut Nowej Europy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49879 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Arian

5 miesięcy temu

2/10

9 grudnia 2020

8 grudnia 2020