- 1
- 1
Fundacja GOPR w kolejnej edycji kampanii 1,5%
Fundacja GOPR ponownie realizuje działania mające na celu pozyskanie środków na wsparcie Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. W ubiegłym roku udało się zgromadzić kwotę 1 778 610 zł.
W tegorocznej kampanii 1,5% Fundacja GOPR wykorzystuje zarówno działania digitalowe, jak i materiały fizyczne wspierające przekaz.
Na potrzeby kampanii uruchomiono działania reklamowe w kanałach płatnych, obejmujące Meta Ads, Google Ads oraz reklamy wideo na YouTube.
– Miniony rok był kolejnym dowodem na to, jak wielką siłą jest wspólne działanie i zaangażowanie darczyńców. Dzięki ubiegłorocznej kampanii udało się zgromadzić ponad 1,7 mln zł na rozwój naszych działań ratowniczych. Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z agencją BeDigital. Jej kreatywność i zaangażowanie po raz kolejny pomagają nam dotrzeć do nowych darczyńców. Dziękujemy wszystkim, którzy wspierają Fundację GOPR i tym samym pomagają nam ratować ludzkie życie w górach – mówi Jan Wysocki, ratownik oraz prezes zarządu Fundacji GOPR.
Kampanię przygotowała agencja BeDigital. Odpowiada za kreacje graficzne, w tym reklamy do kampanii online, e-mailingi oraz materiały drukowane, takie jak magnesy, zakładki, ulotki czy plakaty. Ponadto w ramach kampanii powstały spoty wideo:
- 15-sekundowy (animacja w pełni zrealizowana przez BeDigital),
- 30-sekudnowy we współpracy z domem produkcyjnym HiStories.

Fundacja GOPR w kampanii 1,5%