Fundacja Dorastaj z Nami startuje z kampanią „Życie to nie zabawa”
  • 1
  • 1
19.10.2021

Fundacja Dorastaj z Nami startuje z kampanią „Życie to nie zabawa”

18 października wystartowała ogólnopolska kampania społeczna „Życie to nie zabawa” zainicjowana przez Fundację Dorastaj z Nami. Podkreśla rolę służb publicznych, ale także nawołuje do solidarności i braterstwa w pomaganiu dzieciom tych, którzy poświęcili zdrowie lub życie na rzecz społeczeństwa.

Bohaterowie czwartej kampanii społecznej Fundacji Dorastaj z Nami wybrali w życiu służbę publiczną. Nie mogli spodziewać się tego, co ich spotka. Nie wiedzieli, że zostaną poszkodowani. Nie wiedzieli, że nie wrócą do domu ze służby. To mogli być nasi ojcowie, bracia czy koledzy z podwórka.

Życie rodzin bohaterów kampanii „Życie to nie zabawa” nie będzie już takie samo. Zmieniło je poświęcenie, za które przyszło zapłacić wysoką cenę. Cenę, której większość z nas płacić nie musi. Mimo że wielu z nich nie ma już z nami, wciąż można im pomóc, wspierając ich rodziny i pielęgnując pamięć o nich – podkreślają inicjatorzy akcji.

W ramach kampanii powstał spot filmowy, który zawiera elementy animacji. Wideo pojawi się m.in. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Przygotowano także spot radiowy, który będzie emitowany w blisko 30 stacjach ogólnopolskich i regionalnych. Informacje o kampanii pojawią się też w mediach społecznościowych fundacji oraz w prasie, m.in. w „Tygodniku Powszechnym”, „Polityce” i „Do Rzeczy”. Wszystkie spoty kampanii będą dostępne w kanale YouTube Fundacji Dorastaj z Nami.

Kampania społeczna „Życie to nie zabawa” powstała dzięki dofinansowaniu projektu przez Fundację BGK, partnera strategicznego koalicji Razem dla Bohaterów.

  • 1
Fundacja Dorastaj z Nami

Fundacja Dorastaj z Nami rozpoczęła kampanię „Życie to nie zabawa”

19 października 2021

18 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2021

Samsung wykorzystuje boom na uprawę roślin w domach. Otwiera pizzerię, w której korzysta się z samodzielnie wyhodowanych warzyw

60% Brytyjczyków chce uprawiać żywność w domu – pokazuje badanie Samsunga. Południowokoreański gigant ma nadzieję, że wykorzystanie technologii zwiększy liczbę osób chętnych do prowadzenia domowych miniupraw. Firma uruchamia też pierwszą w Wielkiej Brytanii pizzerię, w której dania przygotowywane są z samodzielnie wyhodowanych składników.