Fundacja Dorastaj z Nami startuje z kampanią „Życie to nie zabawa” - Marketing przy Kawie
Fundacja Dorastaj z Nami startuje z kampanią „Życie to nie zabawa”
  • 1
  • 1
19.10.2021

Fundacja Dorastaj z Nami startuje z kampanią „Życie to nie zabawa”

18 października wystartowała ogólnopolska kampania społeczna „Życie to nie zabawa” zainicjowana przez Fundację Dorastaj z Nami. Podkreśla rolę służb publicznych, ale także nawołuje do solidarności i braterstwa w pomaganiu dzieciom tych, którzy poświęcili zdrowie lub życie na rzecz społeczeństwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 października 2021

18 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
18.10.2021

Samsung wykorzystuje boom na uprawę roślin w domach. Otwiera pizzerię, w której korzysta się z samodzielnie wyhodowanych warzyw

60% Brytyjczyków chce uprawiać żywność w domu – pokazuje badanie Samsunga. Południowokoreański gigant ma nadzieję, że wykorzystanie technologii zwiększy liczbę osób chętnych do prowadzenia domowych miniupraw. Firma uruchamia też pierwszą w Wielkiej Brytanii pizzerię, w której dania przygotowywane są z samodzielnie wyhodowanych składników.