„Odwrócony świat” Fundacji Avalon szuka kontynuatora
Fundacja Avalon szuka agencji, która przygotuje ogólnopolską kampanię społeczną „Odwrócony świat”
  • 0
  • 1
27.05.2024

Fundacja Avalon szuka agencji, która przygotuje ogólnopolską kampanię społeczną „Odwrócony świat”

„Odwrócony świat” to tytuł siódmej ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon. Fundacja publikuje na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. Budżet kampanii to 1 379 000 zł brutto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 maja 2024