Fundacja Avalon szuka agencji do współpracy przy kampanii - Marketing przy Kawie
Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dotyczące planowanej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Niepełnosprawny, czyli jaki”
  • 0
  • 1
11.02.2025

Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dotyczące planowanej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Niepełnosprawny, czyli jaki”

„Niepełnosprawny, czyli jaki” to tytuł ósmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii.

Ogólnopolska kampania społeczna „Niepełnosprawny, czyli jaki” zakłada emisję spotów emitowanych w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach zewnętrznych. Podczas trwania całej akcji Fundacja Avalon chce prowadzić szerokie działania w mediach społecznościowych, PR-owe oraz nawiązać współprace z twórcami internetowymi.

Kampania, jako kontynuacja poprzednich kampanii Fundacji Avalon, ma rozwinąć ideę tzw. problemu zero. Mowa o niezauważalności osób z niepełnosprawnościami w świadomości społecznej w innych niż opartych na stereotypowych wyobrażeniach. Wciąż pokutuje wizerunek ofiar bądź super herosów, ale także osób roszczeniowych, słabych, nieaktywnych. Społeczeństwo uważa, że OzN jako osoby mające możliwość apelowania o wsparcie, odbierania 1,5%, korzystające z dostępnych, przeznaczonych dla nich rozwiązań powinny przyjmować postawy bierne, acz zabarwione wdzięcznością.

Osoby z niepełnosprawnościami pozbawiane są w ten sposób prawa do własnej, indywidualnej osobowości. Z kolei osoby bez niepełnosprawności mają prawo do pełnej palety zarówno postaw, jak i emocji. Fundacja Avalon poprzez kampanię chce pokazać i udowodnić, że jako społeczeństwo nie mamy prawa nakładać na OzN obowiązku przyjmowania jakichkolwiek ról społecznych.

Zaproszenie agencji do współpracy

W związku z pomysłem nowej kampanii „Niepełnosprawny, czyli jaki” Fundacja Avalon poszukuje chętnych agencji do współpracy przy jej realizacji.

Oferty zbierane będą do 21 marca 2025 r. Wybór agencji nastąpi do końca kwietnia bieżącego roku.

Na stronie Fundacji Avalon znaleźć można:

  • główne założenia kampanii,
  • jej cele,
  • grupy docelowe,
  • harmonogram,
  • szczegółowe oczekiwania wobec agencji oraz kryteria jej doboru.

Każda kampania daje nam poczucie sprawczości, jeśli chodzi o zmianę postrzegania niepełnosprawności i budowania społecznego rozumienia siebie nawzajem. Chcemy nakłaniać osoby z niepełnosprawnością do uczestniczenia w życiu społecznym i zawodowym. Tym samym motywować je do aktywnego spędzania czasu, niezamykania się wyłącznie w domu z bliskimi – mówi Helena Szczuka-Kalenský, kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon, koordynatorka kampanii społecznych.

Co roku przywiązujemy dużą wagę do wyboru agencji wspierającej nas w realizacji założeń kampanii. Oczywiście spełnienie wymogów merytorycznych, technicznych czy realizacja założonych w media planie wskaźników dotarcia są niezwykle ważne. Ale by kampania się powiodła, musimy mieć obok siebie partnerów, którzy:

  • będą prawdziwie w nią zaangażowani,
  • będą rozumieli naszą fundacyjną misję,
  • będą mieli w sobie duże pokłady empatii oraz otwarte głowy na nasze pomysły

– dodaje.

Fundacja Avalon

Fundacja Avalon szuka agencji do realizacji kampanii społecznej

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lutego 2025

10 lutego 2025