Fullsix Media Hub zwycięża w przetargu Pepco - Marketing przy Kawie
Fullsix Media Hub obronił budżet Pepco
  • 0
  • 1
29.10.2025

Fullsix Media Hub obronił budżet Pepco

Dom mediowy Fullsix Media Hub (Havas Media Network) zwyciężył w przetargu mediowym Pepco. Tym samym będzie kontynuować trwającą od 2021 r. współpracę w zakresie kompleksowego planowania i zakupu mediów.

W wyniku rozstrzygnięcia trwającego kilka miesięcy przetargu Fullsix Media Hub oraz sieć handlowa Pepco będą kontynuować współpracę, która obejmuje:

  • planowanie,
  • optymalizację,
  • zakup mediów online i offline.

Fullsix Media Hub z siedzibą w Warszawie będzie koordynować w tym zakresie 18 rynków, na których obecna jest marka. Są to: Polska, Rumunia, Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Słowenia, Chorwacja, Serbia, Litwa, Łotwa, Estonia, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Grecja, Niemcy oraz Bośnia i Hercegowina. Ma przy tym zagwarantować spójność i standaryzację procesów, szybkość wdrożeń oraz  transfer wiedzy.

Obecną, trzyletnią umowę zawarto w 2021 r.

Dzięki wygranemu przetargowi współpracę wydłużono o kolejne trzy lata, począwszy od 2026 r.

Wygrana w przetargu otwiera kolejny etap współpracy, skoncentrowany na transformacji cyfrowej Pepco. Działania opierają się na strategii, analizie danych oraz automatyzacji z wykorzystaniem platformy Havas Converged.AI. W połączeniu z doświadczeniem agencji w obszarze retail ma to przełożyć się na dalszy rozwój marki Pepco.

– Rozwój cyfrowy i umiejętne wykorzystanie danych są dziś kluczowe dla skutecznej komunikacji w retailu. Dlatego zależało nam na partnerze, który łączy doświadczenie w planowaniu mediów z nowoczesnymi narzędziami analitycznymi. Fullsix Media udowodniła, że potrafi przełożyć innowacje na realny efekt biznesowy. Cieszymy się, że wspólnie będziemy rozwijać ten kierunek na wszystkich rynkach, na których działa Pepco – mówi Agnieszka Olejniczak, marketing director w Pepco.

Fullsix Media Hub obronił budżet Pepco

Fullsix Media Hub obronił budżet Pepco

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 października 2025

27 października 2025