- 0
- 1
Fullsix Media Hub obronił budżet Pepco
Dom mediowy Fullsix Media Hub (Havas Media Network) zwyciężył w przetargu mediowym Pepco. Tym samym będzie kontynuować trwającą od 2021 r. współpracę w zakresie kompleksowego planowania i zakupu mediów.
W wyniku rozstrzygnięcia trwającego kilka miesięcy przetargu Fullsix Media Hub oraz sieć handlowa Pepco będą kontynuować współpracę, która obejmuje:
- planowanie,
- optymalizację,
- zakup mediów online i offline.
Fullsix Media Hub z siedzibą w Warszawie będzie koordynować w tym zakresie 18 rynków, na których obecna jest marka. Są to: Polska, Rumunia, Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Słowenia, Chorwacja, Serbia, Litwa, Łotwa, Estonia, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Grecja, Niemcy oraz Bośnia i Hercegowina. Ma przy tym zagwarantować spójność i standaryzację procesów, szybkość wdrożeń oraz transfer wiedzy.
Obecną, trzyletnią umowę zawarto w 2021 r.
Dzięki wygranemu przetargowi współpracę wydłużono o kolejne trzy lata, począwszy od 2026 r.
Wygrana w przetargu otwiera kolejny etap współpracy, skoncentrowany na transformacji cyfrowej Pepco. Działania opierają się na strategii, analizie danych oraz automatyzacji z wykorzystaniem platformy Havas Converged.AI. W połączeniu z doświadczeniem agencji w obszarze retail ma to przełożyć się na dalszy rozwój marki Pepco.
– Rozwój cyfrowy i umiejętne wykorzystanie danych są dziś kluczowe dla skutecznej komunikacji w retailu. Dlatego zależało nam na partnerze, który łączy doświadczenie w planowaniu mediów z nowoczesnymi narzędziami analitycznymi. Fullsix Media udowodniła, że potrafi przełożyć innowacje na realny efekt biznesowy. Cieszymy się, że wspólnie będziemy rozwijać ten kierunek na wszystkich rynkach, na których działa Pepco – mówi Agnieszka Olejniczak, marketing director w Pepco.

