Frytki albo zgrabne ciało. Jatomi Fitness z kampanią „Your body. Your choice” (audio) - Marketing przy Kawie
Frytki albo zgrabne ciało. Jatomi Fitness z kampanią „Your body. Your choice” (audio)
  • 1
  • 1
9.10.2015

Frytki albo zgrabne ciało. Jatomi Fitness z kampanią „Your body. Your choice” (audio)

1 października sieć klubów Jatomi Fitness rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową. Jej hasło brzmi: „Your body. Your choice”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 października 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.10.2015

PRCH: W Polsce jest 455 centrów handlowych, w budowie ponad 800 tys. m2

W pierwszej połowie 2015 r. zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce powiększyły się o prawie 200 tys. m2, dzięki czemu całkowita istniejąca podaż wyniosła niemal 10,5 mln m2. W budowie wciąż pozostaje ponad 800 tys. m2, zwłaszcza w największych aglomeracjach. Sukcesywnie rośnie jednak udział mniejszych miast w skali całego rynku – wynika z raportu „Retail Research Forum” Polskiej Rady Centrów Handlowych.