Fruktajl reklamowany jako pogromca pączków i babeczek (wideo)
  • 2
  • 1
6.10.2014

Fruktajl reklamowany jako pogromca pączków i babeczek (wideo)

Tymbark rozpoczął kampanię promocyjną Fruktajlu. W billboardach sponsorskich przedstawia produkt jako alternatywę dla słodkich przekąsek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2014

Rynek telekomunikacyjny w Polsce – w 2014 r. blisko wyhamowania spadku

W 2013 r. wartość rynku telekomunikacyjnego w Polsce wyniosła 44,7 mld zł. W porównaniu do roku poprzedniego to spadek o blisko 4% – wynika z raportu „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2014. Prognozy rozwoju na lata 2014–2018”, przygotowanego przez PMR. Przekładało się to na strategie głównych graczy. W bieżącym roku rynek również ma stracić, choć skala spadku będzie mniej dotkliwa.