Fruit of the Loom nadciąga z odsieczą mężczyznom publikującym zdjęcia bez koszulki
  • 1
  • 0
7.06.2018

Fruit of the Loom nadciąga z odsieczą mężczyznom publikującym zdjęcia bez koszulki

Co 7,3 sekundy mężczyźni udostępniają swoje zdjęcie bez koszulki – takim stwierdzeniem zaczyna się spot Fruit of the Loom. Marka odzieży sportowej z przymrużeniem oka analizuje to zjawisko i proponuje rozwiązanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2018

Rynek europejskiej piłki nożnej jest wart ponad 25 mld euro. Badanie Deloitte

Niebawem oczy całego świata zwrócone będą w stronę Rosji. 14 czerwca rozpoczną się tam mistrzostwa świata w piłce nożnej. Futbol przyciąga nie tylko kibiców, ale także sponsorów, a co za tym idzie wielkie pieniądze. W sezonie 2016/2017 przychody europejskiego rynku futbolowego pobiły kolejny rekord. Wyniosły 25,5 mld euro – pokazuje „Annual Review of Football Finance” przygotowany przez firmę doradczą Deloitte.

6 czerwca 2018