„Frugo można pić w niezmienionym obuwiu” – zalecenia i przestrogi dla uczniów
  • 0
  • 3
30.08.2012

„Frugo można pić w niezmienionym obuwiu” – zalecenia i przestrogi dla uczniów

1 września rozpocznie się „Back2School” – nowa odsłona kampanii Frugo z humorystycznymi ostrzeżeniami i radami dla konsumentów. Odbiorcami reklam mają być uczniowie powracający do szkół.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Adam

12 lat temu

super

Świetny pomysł. Na luzie i z przymrużeniem oka. Brawo dla FRUGO. Chyba nigdy mnie nie zawiedzie. I w smaku i w reklamach. :)

Rozwiń komentarze

30 sierpnia 2012