Frugo i Akademia Nikona wspierają WOŚP
  • 0
  • 5
5.01.2012

Frugo i Akademia Nikona wspierają WOŚP

Frugo i Nikon to kolejne marki, które zdecydowały się pomóc Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Na aukcjach charytatywnych można licytować dwie pierwsze butelki Frugo wyprodukowane po reaktywacji marki (ze złotą i srebrną nakrętką). Nikon na swoich aukcjach wystawił zaś m.in. zdjęcia Pawła Chary, Michała Korty i innych artystów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 stycznia 2012

4 stycznia 2012