- 1
- 4
Frugo Energy zachęca: „Be Frr!”
25 maja zaczyna się nowa kampania reklamowa Frugo Energy – „Be Frr!”. Jej celem jest odświeżenie wizerunku napojów energetycznych Frugo Energy, marki znajdującej się w portfolio FoodCare.
– Frugo jest obecne na rynku od wielu lat. Zawsze trafiało do konsumentów z oryginalnym przekazem, który budził pozytywne emocje. Wystarczy wspomnieć słynne No to Frugo! Zależało nam, by w przypadku napojów energetycznych i marki Frugo Energy postawić na coś równie świeżego i wyrazistego, by jak najlepiej zakomunikować energię, smak i pozytywne emocje, które daje produkt – mówi Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje firmy FoodCare.
Nowa platforma komunikacyjna ma:
- wzmocnić percepcję marki,
- zwiększyć rozpoznawalność produktów wśród młodzieży.
Zaplanowano odważną kampanię, z pogranicza świata reklamy i rozrywki
Jej hasło przewodnie brzmi: „Be Frr!”. Zachęca do tego, by pozostawać „free”, „fresh” „freaky” i „for real”. W spocie otwierającym kampanię marka zdecydowała się na:
- odważne kadry,
- montaż rodem z teledysków hip-hop,
- zaawansowane efekty wizualne,
- utwór „Brokatowa sukienka” autorstwa Jacusia, popularnego wśród grupy docelowej rapera i producenta muzycznego.
Pełna, 60-sekundowa wersja filmu pojawiła się w internecie. Będzie też wyświetlana w blokach reklamowych sieci Multikino oraz Cinema City. W kampanii telewizyjnej wykorzystywane będą wersje 30- i 15-sekundowe.
Działania trwają od 25 maja w kinach, telewizji, internecie oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH, POS). Zakupem mediów zajęły się:
- Initiative Media (TV, kino, digital),
- RTB House (digital).
Za kampanię OOH odpowiada AMS. Koncepcję kreatywną i scenariusz opracowała GPD Agency. Reżyserem jest Mac Adamczak (Shootme), znany z realizacji teledysków m.in. dla Maty, Żabsona, Pezeta czy Club2020. Autorem zdjęć jest Jakub Stoszek. Fotografie reklamowe wykonał Przemysław Dzienis (Papaya Roster). Producentem kreatywnym jest Papaya Films. Postprodukcja – Lunapark, udźwiękowienie – Ztudio i Burza.
- 4