Fritz-kola z muralem w Warszawie. Kampania „Dobro nigdy nie śpi”
  • 0
  • 5
29.09.2022

Fritz-kola z muralem w Warszawie. Kampania „Dobro nigdy nie śpi”

W kampanii Fritz-koli biorą udział pracownicy firmy i liderzy opinii marki. Prezentowani są na pozbawionych retuszu kreacjach, a ich wizerunki mają zarażać optymizmem i radością życia. Kreacje można zobaczyć na nośnikach out-of-home, festiwalach i eventach, w działaniach digitalowych oraz PR. Również w Polsce, na warszawskim Powiślu powstał mural marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2022

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2022 Materiał Partnera

Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Dowiedz się na Salesforce Live Warsaw 2022

Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce Live Warsaw 2022, które odbędzie się 13 października 2022 na PGE Stadionie Narodowym. To doskonała okazja do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online, poznania i wyprzedzania oczekiwań klientów ery mobilnej czy przekonania się na przykładach branżowych liderów jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces.

28 września 2022