Frisco.pl po wyborze agencji public relations
  • 0
  • 1
1.06.2016

Frisco.pl po wyborze agencji public relations

Obsługą e-supermarketu Frisco.pl zajmie się CluePR. Głównym zadaniem agencji będzie wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki – „Nie idź na zakupy”. Ma ona zachęcać klientów do wybierania zakupów online w miejsce tych w stacjonarnych marketach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2016

Młodzi piłkarze wspierają Arkadiusza Milika w spocie turnieju „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” (wideo)

1 czerwca wystartowała kolejna odsłona kampanii „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz wystąpił w spocie pt. „Najlepsi wspierają najlepszych”. Reklama nawiązuje do poprzedniej, w której napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom. Tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2016

„Reksio” wygryza konkurencję. Analiza oglądalności 13 kanałów TV skierowanych do dzieci i młodzieży

Najwierniejszymi widzami kanałów telewizyjnych dla dzieci i młodzieży są przedstawiciele grupy wiekowej 4–9 lat – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub, który monitoruje 13 tego rodzaju stacji. Widzowie z tej grupy oglądają bajki przez ponad godzinę dziennie, a ich ulubieńcami są bohaterowie starych kreskówek, takich jak „Pszczółka Maja”, „Reksio” i „Smerfy”.