Fresh zaadaptował Maggi
  • 0
  • 1
17.10.2006

Fresh zaadaptował Maggi

Grupa Fresh zakończyła projekt rewizualizacji opakowań, realizowany dla Nestlé Baltics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Telewizory LG nagrodzone godłem „Laur Konsumenta”

LG Electronics Polska Sp. z o.o. uzyskała ogólnopolskie złote godło „Laur Konsumenta 2006” w kategorii „Telewizory”. Zdaniem specjalistów od analiz rynkowych, produkty firmy LG cieszą się bardzo dużą popularnością i ogólnym uznaniem. W badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez redakcję Przeglądu Gospodarczego telewizory LG klasyfikowane były jako najczęściej wybierane i wyjątkowo często rekomendowane innym osobom.