0 1 21.06.2006Fresh wesprze Centrę jesieniąfirmy TweetGrupa Fresh przygotuje akcję wsparcia sprzedaży akumulatorów marki Centra na sezon jesień-zima 2006/2007.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.06.2006Wystartowała strona www.foto.pilsner.plW czerwcu tego roku uruchomiona została strona internetowa www.foto.pilsner.pl, za której pośrednictwem marka Pilsner Urquell będzie informować o wszystkich swoich projektach fotograficznych. Aktualnie pod adresem www.foto.pilsner.pl zainteresowani fotografią zawodowo, a także amatorsko znajdą najważniejsze informacje na temat konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards – jednego z największych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów fotograficznych na świecie, który często nazywany jest Oskarami branży fotograficznej. Już niebawem strona komunikować będzie o rozpoczynającym się projekcie fotograficznym realizowanym przez Pilsner Urquell tylko w Polsce. Docelowo serwis zostanie rozbudowany i zawierać będzie wszystkie obszary działań i aktywności, w które zaangażowany jest lub będzie Pilsner Urquell (w tym projekty fotograficzne i jazzowe).
0 1 0 0 0 21.06.2006GENESIS PR współpracuje z TFI Banku HandlowegoAgencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z TFI Banku Handlowego. Obsługa obejmie działania korporacyjne oraz budowanie wizerunku marki. Umowę zawarto na czas nieokreślony. Firma GENESIS PR została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 21.06.2006Gazeta Prawna najchętniej czytana przez menedżerówWyniki najnowszych badań PRO wskazują, że Gazeta Prawna jest najczęściej czytanym przez menedżerów dziennikiem gospodarczym.*
0 1 0 0 0 21.06.2006Freszlab – nowa agencja marketingu skierowanego do dzieci i młodzieżyRozpoczęła działalność agencja Freszlab, zajmująca się wyłącznie komunikacją kierowaną do dzieci i młodzieży (10–24 lata). Zakres jej usług to reklama i badania. Firma stara się również angażować młodzież w swoje prace.