Forum Retail Challenge Poland 2025 we wrześniu - Marketing przy Kawie
Forum Retail Challenge Poland 2025 już we wrześniu
  • 0
  • 1
13.06.2024

Forum Retail Challenge Poland 2025 już we wrześniu

Tematem przewodnim forum jest „Jak wykorzystać AI w handlu detalicznym”. VI Forum Retail Challenge Poland 2025 odbędzie się 25–26 września 2024 r. w Warszawie.

Adaptacja rozwiązań AI i wykorzystanie jej potencjału w handlu detalicznym to jedno z największych wyzwań branży retail. Transformacja cyfrowa rynku i branży wymaga ciągłego rozwoju sektora handlu detalicznego i dopasowania strategii do zmieniającego się otoczenia ekonomicznego.

To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI Forum Retail Challenge Poland 2025, organizowane 25–26 września 2024 r. w Warszawie przez Brave Conferences.

Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych rozwiązań technologicznych przy jednoczesnym:

  • utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta,
  • rozbudowywaniu komunikacji omnichannelowej,
  • utrzymaniu walki cenowej z konkurencją,
  • ukierunkowaniu na nowe platformy handlowe.

– Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, dyrektor zarządzający Brave Conferences.

Program opracowano na podstawie rozmów z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce. Jest on odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:

  1. Strategie rynku retail
  2. Rola AI w handlu detalicznym
  3. Digitalizacja retailu
  4. Sprzedaż omnichannel
  5. Optymalizacja e-commerce
  6. Zmiany w zachowaniach konsumentów
  7. Phygital: budowanie jednolitego doświadczenia
  8. Asortyment i strategie cenowe w dobie AI
  9. Marketplace & cross border commerce
  10. Retail media

Wśród pierwszych potwierdzonych prelegentów znajdują się reprezentanci takich firm i marek, jak Aldi, Allegro, Auchan, BRW, Carrefour Italia, DM – Drogerie Markt, Electrolux Group, Empik, Greenpoint, Homla, Intermarche, Kazar, Leroy Merlin, l`Occitane Group, Lotte Wedel, Makro Cash And Carry Polska, McKinsey & Company, Mediamarkt Polska, Obi, OTCF, Pandora, Pepco, Primark, RTV Euro AGD, Sephora, Super-Pharm, Tchibo, Tylko, W.Kruk, Vox Capital Group, X-kom, Yes, Zalando Cee.

Listę prelegentów można znaleźć na stronie retailchallengepoland.pl/prelegenci.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie retail2024.registration-form.online.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
VI Forum Retail Challenge Poland 2025

VI Forum Retail Challenge Poland 2025

13 czerwca 2024

12 czerwca 2024