Forum IAB 2018: człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowej
  • 0
  • 6
11.06.2018

Forum IAB 2018: człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowej

Branża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby. To przecież on decyduje, czy produkt lub rozwiązanie zaistnieją na rynku, czy marka odniesie sukces. To jeden z najważniejszych wniosków tegorocznej edycji Forum IAB.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44951 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

11 czerwca 2018

8 czerwca 2018