Formuła 4.0 – ruszyła kampania reklamowa oferty Play (wideo) - Marketing przy Kawie
Formuła 4.0 – ruszyła kampania reklamowa oferty Play (wideo)
  • 4
  • 4
30.03.2012

Formuła 4.0 – ruszyła kampania reklamowa oferty Play (wideo)

Bohater i bohaterka każdego ze spotów przedstawiają Formułę 4.0 w ofercie operatora sieci Play. Jednocześnie ze spotami wizerunkowymi emitowane będą również reklamy produktowe, w których główni bohaterowie prezentują swoje nowe smartfony – Samsung Galaxy S II oraz Nokia Lumia 800.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 marca 2012