„Ford Transit. Maszyna do oszczędzania pieniędzy” - Marketing przy Kawie
„Ford Transit. Maszyna do oszczędzania pieniędzy”
  • 0
  • 1
30.05.2012

„Ford Transit. Maszyna do oszczędzania pieniędzy”

Kampania, prowadzona pod hasłem „Ford Transit. Maszyna do oszczędzania pieniędzy”, rozpoczęła się w kwietniu. Ma ona na celu zwiększenie sprzedaży modelu Ford Transit i jest prowadzona w prasie oraz w radiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55367 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 maja 2012