FoodCare wybrał Sigmę Bis
  • 0
  • 1
9.12.2020

FoodCare wybrał Sigmę Bis

FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe, wybrał do obsługi Sigmę Bis. Agencja realizuje grudniową kampanię telewizyjną produktów Gellwe wspieranych loterią.

Sigma Bis to własna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. Ma być odpowiedzią na globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, a tym samym realizację skutecznej komunikacji i zwiększenie efektywności wydatków reklamowych. Ostatnio do grona jej klientów dołączyła też Energa z Grupy Orlen.

Rozwijamy nasze kompetencje na rynku mediów, wpisując się w ten sposób w globalne trendy. Strategia, którą obraliśmy, już dzisiaj przynosi wymierne korzyści. Stosunkowo młody podmiot, jakim jest Sigma Bis, konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku. Przejmujemy spółkę Ruch, która uzupełni portfolio PKN Orlen i umożliwi realizację strategicznych celów w obszarze wzmacniania relacji z klientami i budowania kompleksowej oferty nowoczesnych usług. W ten sposób efektywnie wzmacniamy działalność biznesową całej Grupy Orlen – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu, nadzorujący projekt Sigma Bis.

  • 1
FoodCare wybrał Sigmę Bis

FoodCare wybrał Sigmę Bis

Arian

1 miesiąc temu

Romans z władzą.
Pytanie dlaczego... i czy już należy bojkotować produkty firmy czy jeszcze poczekać.

8 grudnia 2020