Focus Media Group zrealizowała wiosenną kampanię dla Finlandia® Vodka - Marketing przy Kawie
Focus Media Group zrealizowała wiosenną kampanię dla Finlandia® Vodka
  • 0
  • 2
31.03.2010

Focus Media Group zrealizowała wiosenną kampanię dla Finlandia® Vodka

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała wiosenną kampanię dla Finlandia®Vodka, pt. „Viosna of Finland”. Kampania prowadzona będzie okresie świąt wielkanocnych. Jej cel to wzmocnienie wizerunku marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 marca 2010

30 marca 2010