Fly.pl z własnym contact center
  • 0
  • 1
31.08.2010

Fly.pl z własnym contact center

Internetowe biuro podróży Fly.pl, działające na rynku od 2007 roku, usamodzielnia obsługę contact center swoich klientów. Przez ponad rok zajmował się nią zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl, związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2010

30 sierpnia 2010