Flips, czyli jak zostać superbohaterem - Marketing przy Kawie
Flips, czyli jak zostać superbohaterem
  • 0
  • 1
15.12.2004

Flips, czyli jak zostać superbohaterem

19 listopada rozpoczęła się nowa kampania promocyjna chrupek Flips produkowanych przez DM Snacks Corporation (do niedawna K&D Kadar). Promocja powiązana jest z premierą filmu Iniemamocni i została zatytułowana „Zostań superbohaterem”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 grudnia 2004