„Flaszeczka” w reklamie syropu Paola niezgodna z Kodeksem etyki reklamy
  • 0
  • 0
1.08.2017

„Flaszeczka” w reklamie syropu Paola niezgodna z Kodeksem etyki reklamy

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi konsumenckie na reklamę telewizyjną syropu owocowego Paola (Hoop Polska). W spocie chłopiec wręcza koleżance zapakowaną w papier butelkę. Robi to ze słowami: „Przyniosłem ci flaszeczkę”. Uznano, że kreacja narusza Kodeks etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

1 sierpnia 2017