Fitness Style Dr Oetker’a w sieci indoor ARBOmedia
  • 0
  • 1
26.10.2005

Fitness Style Dr Oetker’a w sieci indoor ARBOmedia

W październiku ruszyła kampania nowych płatków „Müsli Lekkie Vitalis” Dr Oetker’a, stworzonych z myślą o osobach, które nie chcą rezygnować z przyjemności jedzenia, ale jednocześnie pragną zachować dobrą kondycję i atrakcyjny wygląd. Promocję linii VITALIS firma silnie zaakcentowała w indoorowej sieci ARBOmedia kanału sportowego, ulokowanej w najmodniejszych klubach fitness w Polsce, obejmując tym samym 100% grupy docelowej. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Media Direction OMD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53988 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2005

25 października 2005