Firma Wiśniowski z CSR-ową grą - Marketing przy Kawie
Firma Wiśniowski z CSR-ową grą
  • 0
  • 4
5.02.2019

Firma Wiśniowski z CSR-ową grą

W połowie stycznia online pojawiła się gra platformowa „2 the Light”. Jej pomysłodawcą jest producent bram garażowych Wiśniowski. To element akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2019