Firma Wiśniowski z CSR-ową grą
  • 0
  • 4
5.02.2019

Firma Wiśniowski z CSR-ową grą

W połowie stycznia online pojawiła się gra platformowa „2 the Light”. Jej pomysłodawcą jest producent bram garażowych Wiśniowski. To element akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”.

„2 the Light” to platformówka retro, utrzymana w stylistyce 16-bitowej. Sponsor akcji, firma Wiśniowski, wraz z partnerami handlowymi przeznaczy 300 tys. zł na wsparcie trzech dziecięcych oddziałów szpitalnych. Aby tak się stało, gracze muszą zebrać łącznie 600 tys. wirtualnych monet.

Głównym zadaniem w grze jest uratowanie przyjaciela, który na drugim końcu Polski znajduje się w wielkim niebezpieczeństwie. Podróżując przez trzy poziomy (trzy polskie miasta), gracz zbiera monety. Później zostaną one przeliczone na złotówki (1 moneta w grze to 50 gr) i przekazane na wsparcie trzech organizacji walczących o zdrowie dzieci. Beneficjentami akcji będą:

  • Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku (mukowiscydoza),
  • Fundacja Wspieramy Rozwój CZD (onkologia),
  • Fundacja Schola Cordis (kardiologia).

Wesprzeć małych pacjentów można nie tylko samą grą. Na potrzeby akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” utworzona została zbiórka w serwisie crowdfundingowym www.pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie. Tam również można dołożyć swoją cegiełkę.

Koncepcja i koordynacja akcji: FFW Communication. Grę wykonał software house Kiss Digital.

  • 4

5 lutego 2019